Cassius

Fotograf Emma Gustafsson © 2016 All rights reserved

Igår var det delivery-day för bilderna på denna fina hästen, Cassius. Han var inte helt lätt att fota eftersom han inte ville bli "skrämd" av någon av våra påhitt, och tog han väll fram öronen så var det en väldigt kort stund. Så jag är verkligen nöjd med att jag lyckades få till så pass bra bilder ändå. Denna är en av mina favoriter ♥

Det är sååå många som vill ha dessa bilder med svart bakgrund, jag måste erkänna att jag börjar bli liiiiiite lite trött på att redigera dem nu haha. Men vad gör de när man får fina ord från sin kund i slutändan? Så värt. 

Har massa fler bilder att visa er från förra veckans photoshoots, hinner förhoppnings visa några fler ikväll. Och vet ni vad? Imorgon (eller i övermorgon hehe, lite osäkert) åker jag på semesteeeeeer!
Amanda

Otroligt fin bild!!

Svar: Tack så mycket :D
Emma L. Gustafsson