Snart dags...

Fotograf Emma Gustafsson © 2015 All rights reserved

Snart är det dags för Borås Gina Tricot Grand Prix 2016! Så taggad för det här eventet, så härlig atmosfär och dessutom så är det dressyr med på programmet i år. Är ackrediterad från ons-sön så det kommer säkerligen bli en hel del bilder! 

Just nu är det rätt torrt på inspirationsfronten hos mig, har jobbat säkert 120% på jobbet sedan vecka tre veckor tillbaka, är heeelt slut. Men förfrågningarna om fotograferingar fortsätter rulla in och förhoppningsvis kommer jag och kameran igång snart igen, har såååå många roliga idéer jag vill pröva och testa. Snart blir ju dessutom ett av mina favoritmotiv stallkompis med mig! Jenny och Goodie kommer ju till ridhuset och då blir det förhoppningsvis lite mer fart på fotandet igen, de brukar ju ställa upp på de flesta av mina knasiga idéer ;) 

Kommer ett lite roligt inlägg för er nya som kikat in på bloggen det senaste, känner att det är dags att vi lär känna varandra lite bättre här!