A taste of the sun

Fotograf Emma Gustafsson © 2015 All rights reserved

Alltså, jag sa ju det. Har ni nåååågonsin sett något vackrare ljus? Jag bara älskar soliga oktoberkvällar ♥
Cissi

Jag blev på allvar tårögd när jag såg den första bilden på Linns blogg, så otroligt vacker! Helt magisk. Jag hoppas att jag någonsin kan lyckas fånga i närheten av lika vackra bilder!

Får man vara fräck och fråga vad du har haft för inställningar på dessa bilder? Är inne i en period då jag tar varje chans jag får att öva på att fota, men känner att jag fastnar lite i samma gamla vanliga inställningar.

Svar: Åh, men vad glad jag blir! Tack för en underbar kommentar <3
Absolut! 1/500 f/2.8 ISO320 :)
Emma L. Gustafsson

Angelica Bengtsson

SÅ fantastisk. ÄLSKAR moljus.. andra bilder är ju SÅ härlig!

Svar: Tack :D
Emma L. Gustafsson