Söndagsnöje

Mitt andra adventsmys består av att redigera lite film. Inget märkvärdigt utan "bara" en försäljningsfilm. Dock så är den på min fina medryttarhäst så den ligger mig varmt om hjärtat ändå ♥ Så lycklig den tjejen/killen kommer bli som får ta hand om denna underbara "lilla" killen, han är one of a kind ♥ Hade jag haft pengarna hade det helt klart blivit vi två, men nu finns tyvärr inte den möjligheten för mig. Är så himla tacksam för tiden jag fått med honom ♥
JennyM

Bästa du! ♡ Hade definitivt varit en fröjd att se er två ihop, om man ändå bara hade lite extra pengar sådär! ;p Tror dock Jennifer kommer välja ut ett Toppen hem till honom och då har ju jag förhoppningsvis några hästar du kan låna ;D <3

Svar: Ja jag säger det samma! :( Det är jag säker på! <3
Emma L. Gustafsson

Anonym

Gud så snygga bilder du tar!!! Vad använder du för objektiv? Och har du ngt att tipsa mig om? Jag fotar hästar inomhus och det får Max kosta 5000kr :).

Svar: Tack! Jag använder mig av lite olika objektiv beroende på var och när jag fotograferar. Det kommer ett inlägg om det snart :)
Emma L. Gustafsson