Några snabba om mig


Några snabba om mig!
 
  • Jag fyller 21 år den 7:e Augusti.
  • Jag älskar att sjunga och gör det jämt. Gått i kör sedan 1:a klass fram till gymnasiet. 
  • Utöver fotoverksamheten jobbar jag heltid på en skola som elevassistent åt barn med funktionshinder och/eller svenska som andraspråk och som fritidspedagog. Jag har alltid velat jobba med barm som har funktionshinder, det är så stimulerande, inspirerande och fantastiskt roligt! 
  • Jag har tre kameror: Canon 550D, Canon 7D & GoPro Hero 3+.
  • Det jag älskar att fota mest av allt är hästar, rider själv på min underbara medryttarhäst ca 4 dagar vecka, han är en underbar men skarp själ som är så himla rolig att umgås med, vi är bästisar!
  • Har hållt på med hästar sedan ca 10 års ålder.
  • Jag älskar att inreda! Är en sucker för marockans inredning och palmer ♥
  • Min sambo och jag firar 3-år tillsammans den 28:e februari. Vi förlovade oss och flyttade ihop i september. 
  • Första systemkameran köpte jag sommaren 2012. 
  • Redigerar inte mina bilder mycket alls, lägger möjligen på lite kontrast ibland och klonar bort störande moment. Väldigt sällan jag gör mer än så!
  • Bloggen har jag haft sedan 1:an i gymnasiet, alltså snart 4 år!
  • De vänner jag har idag är nästan alla tack vare mitt fotograferande ♥
JennyM

Bästa, fina du <3

Svar: <3
Emma L. Gustafsson