Lately

Fotograf Emma Gustafsson © 2016 All rights reserved

Nu har det gått ett tag sedan ni hört av mig igen, jag har absolut inte varit sysslolös dock. Har haft fullt sjå med att försöka bli av med ett riktigt dundervirus som jag åkte på första veckan tillbaka från semester som jag fortfarande dras med. Har också jobbat med Linns header en hel del och jag är verkligen supernöjd med den. Vad tycker ni om headern? 

Lite torrt på fotograferingsfronten eftersom de flesta är på semester, men nu börjar bokningarna trilla in igen.
Imorgon åker jag återigen på en sorglig fotografering där häst och ägare ska både filmas och fotas innan hästen får vandra vidare, det har varit mycket sådant det senaste. Jättesorgligt men blir samtidigt glad att man värderar mina foton så högt, att det är till mig man hör av sig för sina sista bilder av sin bästa vän ♥ 
Amanda & ridtravaren Lilleman

Tråkigt när de måste vandra vidare, men vilken värdig uppgift för dig att fånga alla sisa stunderna.

Svar: Eller hur… Ja det är verkligen en ära!
Emma L. Gustafsson