On my way

Fotograf Emma Gustafsson © 2015 All rights reserved

Alltså, anledningarna att bloggen har legat stilla nu i några veckor fram och tillbaka är för det första pga en sjukt envis bihåle-inflammation som vägrar att släppa efter tre-fyra omgångar med huvudvärk, feber och konstant snuva. Sen flyttade vi nyligen och allt kring att bo själv har varit väldigt nytt med allt ansvar det innebär, sen var allt också väldigt oväntat så vi hade inga möbler att ta med oss vilket har blivit massa planering för inköp osv. Mitt i allt detta har jag börjat jobba mer än vad jag gjort i våras, nu jobbar jag ca 90% på en F-6 skola som både elevassistent och vik. fritidspedagog, den anställningen går ut i december så jag är också ute och söker jobb aktivt. Intervjuer hit och dit och evigt sökande och intresseanmälande på nätet. 

Helt enkelt en del olika faktorer som har spelat in. MEN - nog med ursäkter, nu ska det bli bättring. Snart är det dags för photoshoot med Jenny igen, kollade på bilder från vår senaste fotografering, alltså den kvällen var magisk! Det är något speciellt med kvällsljus, bilderna på Linn och Soraya var ju också helt fantastiska. Ska helt klart börja fotografera mer i kvällsljus. Snart kommer det börja komma upp bilder, jag har ju faktiskt fotat en hel del det senaste!