Ett hem växer fram

Fotograf Emma Gustafsson © 2015 Kopiering förbjuden

Ett hem börjar växa fram i vår lilla vindsvåning! Idag blev jag äntligen klar med köket, bara två-tre rum kvar att inreda och fixa med då haha... Matsalsbordet och 6 stolar är vitmålade så nu kan målar-verkstan i vardagsrummet städas bort och göra plats för vår soffa som kommer om ca 14 dagar! Jag ÄLSKAR att pilla med min lägenhet, städa och fixa och flytta grejjer. Så himla mysigt ♥ Bilden ovan är utsikten från vardagsrumsfönstret, fint va?

Jaja, nu är dagens fix-grejjer gjorda. Vidare till jobbet! Som idag består av årets första oktober-fotografering♥ Älskar att fotografera på hösten, ljuset blir så himla underbart. Dagens modeller är Linn och Raya, de ska klä upp sig riktigt fint för mig och jag tror vi kommer få fantastiska bilder idag alltså! Stay tuned...
Angelica Bengtsson

Åh så kul, längtar tills jag flyttar hemifrån och får inreda..

Svar: Ja alltså det är så roligt! Där har du något att se fram emot :)
Emma L. Gustafsson