Appreciation

Fotograf Emma Gustafsson © 2015 All rights reserved

Hej allihop! Ingen snö än och därmed ingen snöfotografering hittils. Men jag har önskat mig snö av en kompis som bor i Åre och hon lovade att skicka över lite ♥ Så snart kommer det!

Anledningarna är många till varför ni inte hört av mig på ett tag, mycket på det personliga planet som tärt på mig en del det senaste, och dem alla handlar om att säga hejdå och ta avsked på ett eller annat vis, vilket som ni säkert förstår är väldigt jobbigt. Jag hoppas att med det nya året på inkommande att det går åt lite ljusare tider i många avseenden. 

Jag har verkligen pausat medvetet med att både fotografera, träna och göra massa saker. Ibland är det viktigt att bara stanna upp och uppskatta det man redan har istället för att hela tiden vilja ha mer, så himla viktigt, att någon gång ibland bara kunna känna att "här är jag nöjd, här trivs jag". Speciellt om man är en människa som gärna tar på sig nya utmaningar hela tiden. Glöm inte att uppskatta era själva, era nära och kära, era djur och allt annat runtomkring er, man vet aldrig hur länge det och dem vi älskar finns kvar ♥