Redigerar i paradiset


En här och nu bild från mitt paradis! I år är det fjärde sommaren i rad jag besöker Slovenien. Det har blivit lite som "varberg" nu liksom ;) Älskar att vara här, det känns hemma på något vis, det är nära men ändå långt bort och sedan är det ju en fördel att man har någon som kan översätta allt (min sambo). Det är verkligen ett fantastiskt ställe, har ni någon gång vägarna förbi så borde ni verkligen stanna till här i Slovenien, så himla fint och så värt. Underbara människor och alltid fantastiskt väder ♥ Tänk att få sitta och redigera bilder här i kvällsolen vid palmerna och havet varje kväll...

Tyvärr är internetet här inte jättepålitligt, så än så länge kan jag inte dela fler bilder med er tyvärr, kolla min instagram så länge (funkar bättre från telefonen av någon anledning) - @ELGphotography