Love conquers all

Fotograf Emma Gustafsson © 2016 All rights reserved

Hade en heldags fotografering med Linn igår! Först var vi i stan och fotade och därefter åkte vi till stallet och fotade först lite i skogen och sedan lite träningsbilder i padocken. Bilderna blev verkligen precis som vi ville, lite gråa och kalla i färgerna. Vi hade dessutom SÅN tur med vädret, jag har aldrig varit med om liknande! När vi satt i bilen påväg till stallet regnade det jättemycket, när vi hoppar ur bilen så slutar det och när vi hoppar in i bilen igen för att åka hem så börjar det regna igen! Sån himla tur verkligen. 

Jag är verkligen så nöjd med ovanstående bild (och fläta haha, jag kanske ska bli stylist också?), tycker kärleken de båda har för varandra lyser igenom så himla starkt, se och njut ♥ Jag kan titta på den här bilden hur länge som helst tror jag!
corneliaeriksson.blogg.se

JÄTTEFIN bild verkligen, så himla härlig!

Svar: Åh tack! :D
Emma L. Gustafsson

FrökenTV, bloggen om tv och film

vad söt bild

Svar: Tackar :D
Emma L. Gustafsson

Katarina

Underbar bild :)

Svar: Tack! :)
Emma L. Gustafsson

Amanda & ridtravaren Lilleman

Så fint!

Svar: Tack! :D
Emma L. Gustafsson

Malin Bergsell

Sjukt fin bild, lite oskarp men magisk annars :)

Svar: Tack!
Emma L. Gustafsson

Sofie Westberg

Så fint! Älskar när man har flow med vädret haha (:

Svar: Åh tack! Ja precis, det är ju inte ofta det händer liksom ;)
Emma L. Gustafsson

Charlotte

Fantastiskt fin! Och lite annorlunda vinkel vilket gör den speciell. Kolla hemskt gärna in min blogg också😊

Svar: Tack så mycket! Det ska jag absolut göra :D
Emma L. Gustafsson

Fröken

Vilken fin bild! :-)

Svar: Åh tack!
Emma L. Gustafsson

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Otroligt fin bild :)

Svar: Tack så mycket!
Emma L. Gustafsson

Lisa

Superfin bild!

Svar: Åh tack!
Emma L. Gustafsson

Erika Palmqvist

Jättefin bild! Så härlig stämning. :)

Svar: Åh tack, vad roligt att höra! :D
Emma L. Gustafsson

Johan

Fin bild.

Svar: Tack!
Emma L. Gustafsson

Jenniey Love

Super fin bild. kramiz<3

Svar: Åh tack! Kram!
Emma L. Gustafsson

emiza

fin bild

Svar: Tack!
Emma L. Gustafsson

Sharon

Åh vilken söt bild! Önskar jag hade någon skog att fota i jag också :/

Svar: Ja visst är dom söta! Det går alltid att åka iväg en bit ;)
Emma L. Gustafsson

Jenny

Galet vilken fin bild! Älskar din header också!

Svar: Åh tack! Vad roligt :D
Emma L. Gustafsson

my

Så fina bilder :D

Svar: Åh tack!
Emma L. Gustafsson

Silja

Så vackert och lite annorlunda! Ibland blir det oxå så bah "wow detta är verkligen ett fotoväder!" Så man bara måste ut och fota xD Skulle vilja se resten av bilderna oxå 😍

Svar: Åh tack vad glad jag blir :D Ska säga om jag kan lägga upp fler någon dag snart!
Emma L. Gustafsson

Lena

Oerhört fin bild! Älskar ljuset och färgerna! :)

Svar: Åh tack! :D
Emma L. Gustafsson

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så fin bild! :)

Svar: Tack! :D
Emma L. Gustafsson