Filmjobb

Film, Foto & Edit - Emma Gustafsson © 2016 All rights reserved

Visste ni att ni även kan boka mig för filmning? Jag filmar främst hästar till försäljning men filmar även produkter och andra idéer. Detta är det senaste filmjobbet jag gjort, på den fantastiskt vackra dressyr-friesern Fritz! Han var helt klart en fröjd att både filma och fota. Här ovan ser ni hans försäljningsfilm (håll utkik efter hans annons, vem hade inte velat ha en sån här snygging i stallet?!) som jag gjorde strax innan min semester. Hoppas ni gillar den ♥

Bilderna och filmerna är ofta det första en eventuell köpare ser av din häst, så det är helt klart något som är värt att investera i vid försäljning. Bland tusentals hästannonser och brusiga ridhusfilmer, kan du få just din häst att sticka ut lite extra med mitt försäljningspaket, kontakta mig på [email protected] för mer information.
För att ett bra första intryck - är värt att investera i.