Tranemo terräng 20/9

Fotograf Emma Gustafsson © 2015 All rights reserved

Det blev många fräcka bilder igår som är påväg upp i Webshopen as we speak. Redigt skumt väder var det! Men lite fräckt att fota i, blir häftiga kontraster som här ovan med kritvit häst mot mörkblå bakgrund. Kan inte bestämma mig för om jag gillar det eller om jag bara tycker det ser konstigt ut... Bilderna har varit uppskattade i varje fall, och det är ju alltid extra roligt ♥
Emma

Hej Emma!
Tänkte bara höra om du fotade alla terrängklasser i Tranemo, eller endast de som redan ligger uppe på Equipe? (Jag red klass 2 H90)
Mycket tacksam för svar!

Svar: Hej Emma!
Jag fotade alla klasser i terrängprovet, de kommer upp inom kort. Jag skickar ett mail till dig när alla bilder är uppe och färdigsorterade :)
Mvh. Emma
Emma L. Gustafsson