Helgen

Fotograf Emma Gustafsson © 2015 All rights reserved

En goding från helgens (fredagens) jobb, ett riktigt vackert och charmigt hingstföl med rätt vassa tänder, haha. Det blev många fina bilder, kommer visa några efterhand, men det är fortfarande rätt stressigt för mig även denna veckan tyvärr!
Alicia

Superfina bilder! Jag tänkte höra om du har något tips på ett bra program för någon som vill lära sig mer om fotoredigering. Jag tycker det är superkul att fotografera och att redigera så vill gärna veta om du har några tips på vad man kan tänka på, olika program och så. :)
Tack på förhand!

Svar: Tack! Jag använder mig av Photoshop CS5 och det är ett helt ok program, jag kan det inte så bra och redigerar ofta inte mer än ljuset i bilderna. Så jag är nog inte bästa personen att fråga i det avséendet :) Men jag är helt klart nöjd med det, har dock inte provat något annat heller ;)Mvh. Emma
Emma L. Gustafsson

Vilma

Fin bild

Svar: Tack! :)
Emma L. Gustafsson