På språng

Fotograf Emma Gustafsson  © 2014
Kopiering förbjuden

Åh, denne veckan kommer vara SÅ hektisk för mig. Min att-göra-lista är milslång men jag ser fram emot precis allt förutom typ en grejj, och det är väll ändå rätt bra jobbat! Har lite roligt på gång med ovanstående brudar också. Onsdag är jag särskilt nervös för, hoppashoppashoppas och håll alla tummar för mig då. Har även fått in lite nya bokningar och sedan så är det Oktoberhoppet på Alingsås Ryttarsällskap hela helgen fre-sön. Inget ledigt här inte, men vem behöver helg liksom.... Som tur är så är nästa vecka lite lugnare! 
Emma

Varför är det så dålig skärpa? :( Eller blir det så när du laddar upp bilden?

Svar: Det är för att den är hämtad från min facebook, har två datorer jag skiftar emellan och då jag "var på språng" så hämtade jag den därifrån, då blir kvalitén betydligt sämre tyvärr!
Emma L. Gustafsson