Klappat och klart!

Fotograf Emma Gustafsson © 2014

Nu är allt bokat, betalat och klart! Nu på Fredag åker jag upp till Stockholm med dessa två partypinglor, ska bli sååå kul. Det var senast 2012 jag var på Horseshow och då var det Falsterbo. Nu blir det istället Sweden International Horseshow och massa shopping och party med dessa två, kan det bli bättre?! Efter mina senaste veckor med massa jobb och en del stress tyckte jag att jag minsann förtjänade att unna mig någonting fint, så när jag fick frågan om att följa med var svaret såklart JA. Vet inte riktigt om jag kommer fota så mycket på själva horseshowen, men det kommer bli mycket outfit-fotografering och runt omkring så klart. 

Håll tummarna nu att jag håller mig frisk! Nacken spökar lite igen, hade inte varit kul att åka upp med fullt blommande nackspärr...