Inte okej


Hej alla! Nu har jag spenderat två dagar på sjukhus och genomgått diverse obehagliga undersökningar. Är väldigt väldigt ledsen och nedstämd, det blev ju inget stockholm för mig. Som några av er kanske vet är jag sjuk med jämna mellanrum, men så här illa har det aldrig varit. Det jobbiga är att inte veta någonting annat än att jag ska vila, helst ligga ner. Vill inte överösa er med massa negativ energi men jag kände att jag behövde skriva av mig lite, även om det inte är det jag har min blogg till riktigt... 

Jaja, innan jag blev inlagd så hann jag fota lite, så jag kommer ju ha något att göra nu när jag måste vila. Men f*n vad nedslående det är när man äntligen tagit sig så långt upp, och så kommer det något sånt här och bankar ner en i jorden igen. Jag vill inte spekulera i vad som hänt och vad som är fel eller liknande, allt är så oklart och det gör det bara ännu jobbigare för mig. Nu har jag i alla fall fått komma hem till min familj och min underbara pojkvän som väntade med rosor ♥ Är så glad för all stöttning, men läget är och kommer nog vara ett tag till: inte helt okej.