Adio Svedska, Zdravo Slovenije

Fotograf Emma Gustafsson © 2013
(bilder från Slovenien 2013)

Åh, idag åker vi. ÄNTLIGEN! Tre veckor av sol, bad, äventyrsprommenader, grottbesök, vackra platser, hotellvistelse, slovensk mat, min fantastiska pojkvän med familj, vänner och så himla mycket mer! I år har vi alltså valt att vara där betydligt längre då vi missade så mycket som vi ville se förra året, även om vi var iväg på mycket. I år har vi lite mer tid och iår kommer vi även bli anslutna av lite vänner när vi åker ner till havet. Första veckan spenderas nämligen ute på landet hos släkt till pojkvännen. 

Men... blir det någon bloggning? Undrar ni kanske då. Kan inte riktigt svara på det faktiskt, självklart bloggar jag om jag vill och känner att jag kan, men eftersom detta är min enda semester 2014 så vill jag gärna ta vara på den så bra det bara går. Kommer dock att ha med mig dator så måhända att det kommer upp lite inlägg då och då med bilder. Kan inte lova någonting dock! 

Ha det nu så himla bra alla fantastiska läsare, glad sommar ♥
jessica jansby.

så läckra bilder! speciellt den med bergen :)

Svar: Tack! :D
Emma L. Gustafsson