En släng av otur...

Hej allihop, måste tyvärr meddela att jag gått och blivit sjuk. Just nu är det jobb med fotografier från Examensceremonin och även arbete med Intervjun jag gjorde i Söndags som prioriteras, har nämnligen gått och blivit rätt rejält sjuk och får äta pencillin en tid framåt. Därför kan ni nog inte vänta er någon superupdate tyvärr.

Superkul att besökstrycket har ökat lite här igen föresten! Det har legat lite lågt ett tag men nu när jag loggade in för att skriva detta till er var det kul att få se en kurva som går uppåt istället för neråt, jättekul att ni är några stycken som kikar in här, det uppskattas jättemycket ska ni veta.

I helgen är det jobb för Equipe som gäller, Alingsås två dagar Lokal och regional hoppning. Får hoppas att jag kryar på mig så jag kan prestera bra på detta jobb!

Bilderna i samband med Intervjun kommer släppas när de har publicerats på Gina Tricot Grand Prix egna blogg.

Kramar,
//Emma