Det jag glömde

(bild från insagram, @emmaLgustafsson)

Glömde ju berätta varför jag var så sjukt glad på showen haha!
Fick ju låna mitt drömobjektiv av min "kollega" då han skulle sköta ljus/ljud och inte kunde fotografera just då. Jisses vad glad jag blev! Stod och höll i det som en liten bebis och ingen annan än jag fick röra. ÅH vad jag längtar tills jag kan köpa ett sånt här... Canon EF 70-200L f/2.8 IS USM ♥

Snart kanske det blir verkligt, rullade ju faktiskt in lite lön på kontot idag tillföljd av tävlingarna förra helgen samt bilder från showen som jag sålt. Allt går som vanligt in på "kamerakontot" där det en dag får gå till ny utrustning, allt för att jag ska kunna ge er kunder bättre bilder. Ni bidrar alltså som kund till bättre bilder, bra va?
JennyM

Nej nu satt jag och kikade på alla bilder du tagit och vi måste få ihop en fotografering någon dag, gärna ganska snart.. Om du kan nu? När det lugnat sig lite efter GPn :)

Svar: Absolut, nu går det bara bra att börja boka, vi får hålla lite koll på vädret bara ;)
Emma L. Gustafsson

JennyM

Ja det är lite vädret jag tänker på med, annars kan jag ju i stort sett när som.. Så det får du bestämma när du iaf tror att det kan bli bra "fotoväder" ;)

Svar: Absolut, har skrivit till dig på facebook ;)
Emma L. Gustafsson