Stammisar i snön

Fotograf Emma Gustafsson © 2014
Kopiering förbjuden

Hade en fantastisk dag igår med världens bästa stammisar som fick vara först ut med sin snöfotografering! Vi har blivit ett samansvetsat gäng nu; Jag, Goodie, Jenny och hennes lilla vovve Lucky ♥ Det var så himla roligt att få fota i snön igen verkligen, det blir så härligt ljus och så vacker bakgrund. Hoppas den får stanna kvar länge!

Boka er egen snöfotografering innan snön försvinner! Nu endast 950kr t.o.m. den 28:e Februari - [email protected]
Julia Abrahamsson

åh, dina bilder och allt är så himla fina, önskar att jag hade någon som kunde ta så fina bilder när jag är och rider :)

Svar: Men självklart kan jag komma och fotografera dig och din häst, maila mig för prisinformation så ska du se att vi allt kan ordna något bra! Mail: [email protected]
Emma L. Gustafsson

Jen

Vilka fantastiska bilder!!! Och vilken otrolig häst och ryttare. Vilken gnista du fångat! :):):)

Svar: Tack, Ja de är fantastiska! :)
Emma L. Gustafsson