Elin och Cider 80cm

Fotograf Emma Gustafsson ©

Bilder från första klassen, 80cm. Solen hade inte gått upp än så det blev tyvärr rätt suddiga bilder... Hoppas ni överlever. Kommer en del två sen från andra klassen också.
Moa

Hej!
Läste att du skulle fota nu på söndag på BFK. Kommer du fota de andra klasserna också eller bara KM klasserna? Och vilka av bilderna kommer hamna på equipe? Ska vara med och tävla och är nyfiken vart jag ska hålla koll bara :)

Moa

Hej!
Läste att du skulle fota nu på söndag på BFK. Kommer du fota de andra klasserna också eller bara KM klasserna? Och vilka av bilderna kommer hamna på equipe? Ska vara med och tävla och är nyfiken vart jag ska hålla koll bara :)

Svar: Hej!Jag fotograferar alla klasser på söndagen och alla bilder kommer hamna på Equipe. Om allt fungerar som det ska så kan man se bilderna bredvid resultatet när tävlingen är avslutad och bilderna är klara. //Emma
Emma Gustafsson

Elin

Wiih:D fina som alltid! Såg inte så hemskt ut hehe;)

Svar: Hiho, nejdå motiven är ju fina :D Bilderna från 90cm är mkt bättre, laddar upp dem imorn!
Emma Gustafsson

Lovisa

Fotade du mig o le kaffe? Hade varit så kul att se dom isf :D

Svar: Jaa det gjorde jag :) De kommer upp på bloggen någon gång i helgen eller början av nästa vecka.
Emma Gustafsson

JennyM

Sv: Nej vad roligt :) Då ses vi ju där! Ja, vi ska till Borås ;)

Svar: Vad kul, då ses vi där då :)
Emma Gustafsson