2013 - What a year

Fotograf Emma Gustafsson ©

År 2013, SHIT vilket år! I positiv bemärkning menar jag då, har haft så många roliga stunder med så många fina människor, ångrar ingenting, förutom beslutet att lämna in objektivet till NetOnNet kanske, haha... Vet inte vad mer man kan säga om 2013, mer än att jag älskar det så sjukt! Först och främst har det varit ett sjukt bra år för mig karriärsmässigt om man får säga så, har haft många jobb, stora som små och många glada och nöjda kunder. Jag känner att jag är ett litet steg närmare min dröm, att en gång få jobba proffesionellt med fotografi!

Min klyshiga nyårslista:
+ Träffade min drömkille 
- Pajjade min första iPhone
+ Köpte min drömkamera
+ Började jobba för Equipe Webshop
- Sabbade nyårslöftet typ två veckor efter nyår
+ Tränat regelbundet
- Fick lämna in min första anmälan till ARN.
- Förlorade en av mina bästa kompisar (Canon 50mm 1.4 USM)
+ Fått många fina lovord från kunder
+ Skaffat nya vänner och knutit många bra kontaker inför framtiden.
- Inte lagt lika mycket tid på skolarbete som planerat.
+ Rest mycket