Frågestund

I min frånvaro så tänkte jag att vi kunde ha en liten frågestund som jag svarar på när jag har tid, lovar er att jag svarar 100% ärligt! Fråga vad som helst mellan himmel och jord!
Alice

Vart är det suchen ska flytta till? Kommer du fortsätta rida honom? Ska du tävla på honom?

Miranda

Vad har du för mål med ditt fotograferande och så? vad vill du bli när du blir stor typ? haha, kommer inte på något bra xD

Anonym

Finns det någon du träffar nu? Om inte finns det någon du skull vilja?

Erland

varför ska du vara så jävla snygg?!

Anonym

Är du singel?

-

hur fick du råd med alla dina grejjer? du e ju typ bara 17...? Hur mycket kostade din kamera och dina objektiv?

Anonym

this or that

hästar/foto
singel/pojkvän
suchen/kameran
lägenhet/hus
pool/hav
snygg kille/snäll kille
ensam/inte ensam
dressyr/hoppning
fota natur/fota hästar
fota människor/fota djur

Anonym

Hur ser en akratktiv kille ut enligt dig?